در آبی نگاه کسی گیر کرده ام

تقدیر ، انتظار دل و اشک رو به راه
در عمق کوچه در پی دروازه ی نگاه

من باز در خیال خیانت به عاقلان
بی ربط می کن همه ی عمر را گناه

انگار عاشقم ولی نه .... خراب تر
دیوانه ام ، امیر شدم ، لیک بی سپاه

با آسمان کوچه ی دل آشتی ولی
ولگرد بی نهاتم اینک شبیه ماه

در آبی نگاه کسی گیر کرده ام
مجذوب جزر و مد کسی آشنای آه

در بزم دف زنان زمین نی شدم ولی
امیدوارم رقص تو در بزم چهار گاه

هی می زنم به یادت لبت پک به آفتاب
من سوختم و واژه شد از سوزشم سیاه

اشکم بیا بیا و مرا بذر لب بپاش
من سبز می شوم به امید تو صبح گاه

باشد همان که گفت قلم می نویسم ..آه
من عاشقم همیشه در غم تو ، سینه ام گواه


بعد از ظهر جمعه
7/4/1387

نظرات 3 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ق.ظ http://www.amo0shigana.blogfa.com

امیر جان شعرهایی زیبایی می گی ای کاش من هم یه روز بتونم به قشنگی تو شعر بگم تا همه از خوندن شعرام لذت ببرن من که از خوندن شعرات سیر نمی شم هر چقدر هم از شعرات تعریف کنم کمه.
اگه یه روز یه جا کلاسی برگزار کردی خوشحال می شم اولین شاگردت باشم.

الناز شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

. . . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

سرزمین یخی با تغییرات اساسی منتظر حضور سبزت تو....

joseph k یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام دوست عزیر . اگر مایل به نوشتن در وبلاگ زیر هستید ، در قسمت نظرات وبلاگ اعلام کنید تا شما هم با قلم قدرتمند خود ما را در این وبلاگ یاری دهید .
www.mohakeme.blogsky.com

Thanks , joseph k

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد