کوچه های بی تو

خوابیده ای و باز زمانِ بی تو مردن است
کنار میز و صندلی به گریه دل سپردن است

و کفش های پاره ام به من اشاره می کند
دوباره وقت کوچه را بدون تو شمردن است

دو نه ! سه تا چهارتا چقدر کوچه مانده است
و پای خسته ی مرا زمان غصه خوردن است

شبی گرازه می شوم درون کوچه بی تو منگ
و من دوباره می رسم به اینکه وقت مردن است

87/11/22

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://love-story.blogsky.com

سلام
تبریک به خاطر وبلاگت زیباتون
منم یه وبلاگ کوچولو دارم که خوشحال میشم بهم سر بزنین
در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستین منو با نام LOVE STORY لینک کنین بهم خبر بدین تا لینکتون کنم

dashsaman سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://dashmu.blogsky.com

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد