موعد دیدار کجاست

 

من در رویای بهاربودم

 

خواب ، کنار پای تابستان

 

که ناگهان صدایی زمستانی

 

سبزه زار مرا پاییزی کرد

 

چه شادی کودکانه ای داشت

 

رویای نیستی

 

صدا ؛مرا چنین بخواند

 

برو

 

برو موعد دیدار بیا

 

دستها مرا گرفت و گفت

 

از این نشانه راه رو

 

موعد دیدار بیا

 

کنون برو

 

چو من رها شدم از او

 

کنار ساحلی بزرگ

 

دو بادبان چو روز وشب

 

به روی کشتی سترگ

 

صدا صدا و هلهله

 

به گوشهای من رسید

 

به من رسیده بود غم

 

به چشمهای خسته نم

 

به مویه باز شد صدا

 

به ناله غنچه های لب

 

به دنبال صدا رفتم

 

کجا رفتی کجا هستم

 

دوباره آسمان شکست

 

خیال راه دیده بست

 

دوباره گوش من شنید

 

برو

 

برو موعد دیدار بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
van de maan پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

سلام
منت می گذراید روی سر ما اگر تشریف بیارید

کامبیز شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
مثل دفعات قبلی شعر زیبایی بود
مخصوصا اینجاش که می گه:
برو ... برو موعد دیدار بیا

موف باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد